Bestilling

Når du har foretaget et køb vil du modtage en ordrebekræftelse indenfor blot få minutter. Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse kan det skyldes en af følgende årsager:

  • Ordrebekræftelsen kan være landet i din SPAM eller JUNK folder
  • Du kan ved en fejl have indtastet en forkert e-mail adresse. Fx kan du have glemt et bogstav eller foretaget en slåfejl
  • Bestillingen er muligvis ikke blevet gennemført korrekt og derfor er der ikke blevet oprettet en ordre med tilhørende ordrebekræftelse

Hvis du ikke kan finde ordrebekræftelsen i din SPAM eller JUNK folder, så hjælper vi dig gerne videre. Kontakt os her.

Ønsker du at annullere din bestilling, så har vi brug for at vide det hurtigst muligt. Vi pakker nemlig hver dag og når først din bestilling er pakket og afsendt, så har vi ikke mulighed for at foretage en annullering. I tilfælde af, at din pakke er afsendt, skal vi bede dig om at sende den retur til os. Du kan læse om vores returproces her.

Når først du har afgivet en bestilling kan vi desværre ikke ændre i den. Det skyldes, at vi ofte har pakket din bestilling inden vi når at modtage og behandle dit ønske om at ændre eller rette til. Derfor beder vi dig om at oprette en ny bestilling eller sende de forkerte bestilte varer retur, selvom det kan betyde ekstra fragtomkostninger for dig.

Selvom vi er et lagersalg betyder det ikke, at du skal forvente defekte produkter. Tværtimod. Modtager du et defekt produkt skal du ikke tøve med at tage kontakt til os. For at kunne behandle din henvendelse hurtigst muligt beder vi dig oplyse følgende:

  • Ordrenummer
  • Navnet på det defekte produkt
  • Et billede af defekten på produktet

Selvom vi bestræber os på at være fejlfri kan vi ikke komme udenom det. Det hænder altså, at vi laver fejl. Skulle du have modtaget et forkert produkt, så tag kontakt til os med det samme. Husk at oplyse:

  • Ordrenummer
  • Navnet på produktet, som du ikke modtog
  • Navnet på produktet, som du ved en fejl modtog
  • Billede af det produkt, som du modtog ved en fejl 

Det hænder, at vi laver fejl, selvom vi bestræber os på ikke at gøre det. Har du modtaget din bestilling, men manglede du et produkt, så tag kontakt til os med det samme. Husk at oplys følgende:

  • Ordrenummer
  • Navnet på produktet, som du ikke modtog
  • Et billede af kassen, som bestillingen blev sendt i

Vi er et lagersalg, og derfor er der flere af vores produkter, som vi ikke får igen, når først de er udsolgt. Vi opfordrer dig til, at du gør dig en god handel straks, når du forelsker dig i et af vores produkter.

Vi forsøger altid at gengive produkternes faktiske farve på vores billeder. Men vi må tage et forbehold for potentielle afvigelser mellem farverne på de faktiske produkter og produktbillederne på vores webshop. Farver kan fx gengives forskelligt afhængigt af hvilket lys der bruges, når vi tager billeder, eller hvilken skærm man benytter på sin computer.

Hvorfor er der et rabatkodefelt, hvis jeg ikke kan benytte mig af en rabatkode? Uh – følelsen af at se et rabatkodefelt og tænke, at andre får en rabat, men jeg gør ikke kender vi hos Beirholm Lagersalg kun alt for godt! Vi tilbyder heller ikke rabatkoder som sådan. Vi bruger feltet, når vi fx har med en reklamation at gøre, hvor vi har lavet en aftalte med en kunde, som fik en uheldig oplevelse. Vi bruger også rabatkodefeltet, når en af vores samarbejdspartnere (fx en influencer) skal bestille produkter, hvor produkterne indgår som en del af samarbejdets betaling. Derfor fremgår rabatkodefeltet, som ikke skal forstås som om, at vi hos Beirholm Lagersalg generelt benytter os af rabatkoder. Vores slogan er ”Hoteltekstiler til uhørt lave priser” og derfor benytter vi os ikke af rabatkoder for at give yderligere prisreduktion.