Produkter & Reklamationer
Modtager du et produkt, som af en eller anden årsag er beskadiget, kan du oprette en reklamation hos os. Det gør du ved at kontakte os med følgende oplysninger:
- Ordrenummer
- Kort beskrivelse af hvordan skaden er sket
- Kort beskrivelse af anvendelsen af produktet (hvordan og hvor ofte er det fx vasket osv.)
Kort om processen og hvad du kan forvente
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til os i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig brug af produktet.
Vi dækker selvfølgelig returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Find den rigtige størrelse med vores størrelsesguide.
Find den kvalitet, som passer til dig, med vores kvalitetsguide.
Følg vores vaskeguide. Så holder dine tekstiler længere.
Vi forsøger altid at gengive produkternes faktiske farve på vores billeder. Men vi må tage et forbehold for potentielle afvigelser mellem farverne på de faktiske produkter og produktbillederne på vores webshop. Farver kan fx gengives forskelligt afhængigt af hvilket lys der bruges, når vi tager billeder, eller hvilken skærm man benytter på sin computer.
Vi bruger billeder på hjemmesiden af det sortiment, som vi har på lagersalg. Ofte bliver produkter dog udsolgt inden vi når at ændre billederne på vores hjemmeside. Fra tid til anden vil du derfor kunne se billeder af produkter, som ikke længere findes på vores lager.
Du kan dog altid regne med, at vores produkter er opdaterede og de tilhørende billeder til hvert produkt passer.