Her finder du svar på ofte stillede spørgsmål

Jeg er ofte forbi jeres kontor i Kolding. Kan jeg afhente hos jer (Click & Collect)?

Vi tilbyder desværre ikke Click & Collect. Vi har desværre ikke ressourcer til at have en "åben butik". Vi tilbyder, at du kan købe online og få leveret hele året rundt. Derudover afholder vi ca. 2 lagersalg om året - typisk om foråret og efteråret hos os i Kolding. Her glæder vi os til at tage imod dig hos os.

Kan jeg bytte mine varer?

Vi tilbyder ikke, at du kan bytte dine varer. Men vi tilbyder selvfølgelig, at du kan returnere dine varer ved brug af dine 14 dages fortrydelsesret. Forskellen ligger i, at vi ikke budgetterer med at skulle betale fragten mellem dig og os. Vi er et lagersalg og har prioriteret at sætte prisen helt i bund.

Skulle vi tilbyde gratis bytning og dermed også gratis returfragt og ekstra fragt af nye varer, så ville vi skulle øge prisen på tværs af alle vores produkter. Det har vi prioriteret ikke at gøre, for at bibeholde vores lave lagersalgspriser.

Bemærk, at varer købt i perioden november til og med december, fordi vi anser det som værende julegaver, kan returneres frem til slut januar under samme forudsætninger, som du kan læse herunder.

Ønsker du at returnere dine varer, så kan du læse hvordan her.

Kan jeg rette i min bestilling?

Desværre ikke. Vi forstår logikken, men realiteten er, at vi oftest har plukket og pakket din bestilling, inden vi når at modtage og behandle ønsket om at ændre eller rette i din bestilling. Derfor beder vi dig om at oprette en ny bestilling velvidende, at du så er nødt til at betale fragten to gange.

Jeg har forelsket mig i et af jeres udsolgte produkter. Får I produktet tilbage på lageret?

Svaret er både og. Vi er grundlæggende et lagersalg, og derfor er der flere af vores produkter, som vi ikke får igen, når først de er udsolgt. Der er dog en række standardprodukter såsom lagner, viskestykker m.m., som vi, så vidt muligt, forsøger altid at have på lager. Sådanne produkter kan du forvente, at vi igen får på lagersalg, såfremt de er udsolgte.

Er farven på det faktiske produkt den samme som på produktbilledet?

Vi forsøger altid at gengive produkternes faktiske farve på vores billeder. Men vi må tage et forbehold for potentielle afvigelser mellem farverne på de faktiske produkter og produktbillederne på vores webshop. Farver kan fx gengives forskelligt afhængigt af hvilket lys der bruges, når vi tager billeder, eller hvilken skærm man benytter på sin computer.

Hvornår holder I lagersalg i Kolding igen?

Vi plejer at holde to lagersalg om året. Et om foråret og et om efteråret. De nøjagtige datoer melder vi altid ud via vores nyhedsbrev, Facebook og Instagram profiler - og i så god tid som muligt. Du kan skrive dig op til vores nyhedsbrev her, følge os på Instagram her og på Facebook her

Jeg fik ikke afhentet min pakke og den er nu sendt retur. Hvad gør jeg?

Vi er kede af, at du ikke har afhentet din pakke med hoteltekstiler hos GLS Pakkeshop i tide. Den er derfor sendt retur til os. Vi tilbyder dig nu to muligheder:

  1. Vi kan gen-fremsende din pakke med hoteltekstiler en gang til, selvom det har store omkostninger for os at håndtere og fremsende igen.
  2. Du kan fortryde dit køb, hvorefter vi vil kreditere dig beløbet for hoteltekstilerne (men ikke den oprindelige fragt) og lægge tekstilerne tilbage, så andre kan få glæde af dem

Vi gør dig opmærksom på, at du ikke har afhentet din pakke via e-mail. Hvis vi intet hører fra dig indenfor 5 hverdage efter vi har kontaktet dig via e-mail, så antager vi, at du har fortrudt dit køb og vi vil derfor kreditere dig beløbet for hoteltekstilerne og lægge varerne tilbage på vores lager.

Fandt du ikke det svar du ledte efter?

Ring til os

Fang os på 88 87 03 33 tirsdag eller torsdag mellem 10:00 - 12:00.

Skriv til os

Du kan altid skrive til os her. Vi svarer dig inden for 2-3 hverdage.